Söndag

Goddagens!
Idag är ingen bra dag. Jag fick nog i mig på tok för mycket gluten & laktos igår än vad jag borde (vilket är lika med noll). Så nu protesterar min mage vilket resulterar i att jag mår illa, har ingen matlust och mår allmänt pyton, kroppen känns bara blä. Men annars så är det inget fel alls, jag är bara glad och allt annat är bra det med. =)
Håller på att städa för fullt här hemma medan mamma och pappa är och jagar. Så stökigt att jag knappt visste vart jag skulle börja, men det tar sig. Var bara tvungen att sätta mig ner ett tag p.g.a. min strejkande mage. (Åh, att jag aldrig lär mig!)
Nu hade jag tänkt fortsätta och se vad som händer, hehe. Ibland får mina städningar den effekten att det blir stökigare, men vi får väl hoppas på att det faktiskt blir fint den här gången! =)
Pussar& kramar, vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0