snart torsdag, snart!

Nu börjar det ju dra ihop sig till torsdag snart, för i morgon är det onsdag och vad kommer efter det? (AA) haha.
Oj, oj. Men jag längtar faktiskt. 
Dels för att det blir lov på fredag och dels, såklart mest, för att Ida Ä N T L I G E N kommer hit! Vi som brukar ses en gång i månaden har inte setts sen i augusti, det är illa! 
Fast, haha, vi pratar ju med varandra si sådär 4 gånger (minst) om dagen och sms typ var femte minut, och jag lovar att jag inte överdriver. Nästan lite smått pinsamt, för oftast är det inte ens något viktigt. Bara, "Näe, jag måste ju kolla att du fortfarande lever!". Haha..

Får se vad vi hittar på för dumheter under den veckan hon är här, oftast blir det sånna där grejer som normalt folk inte förstår sig på. Typ som att klättra upp för ett berg för att hitta rätta platsen, gå vilse, klättra vidare och hitta det efter 2 timmar... istället för att ta vägen som tar 30 min att gå, för det skulle ta för lång tid.(?).. såklart utan vatten också och inte hitta stigen tillbaka för det hade hunnit bli mörkt, men tillslut komma ut på vägen där en taxi ville erbjuda oss gratis skjuts hem (!?) för det var inte bra att vi var ute och gick mitt på skogsvägen ensamma (som om det inte vore skummare att hoppa in i en taxi som kör i skogen).. Haha.
Bjuder på lite bilder sen den dagen, men kul hade vi ju! =) 



Mitt ute i ingenstans var det såhär (!!!) fint.



Nånstans på berget.


Ben tillhörande Ida.



Färja.



Vi kom fram, tillslut.
Bilden är jätte dålig, men det är värt 2 timmars klättring kan jag lova.
Man ser nästan hela Stockholm: delar av Grönan, globen, NK och så vidare^^



Osså Ida, min underbara, knäppa kompis (på tåget till Sthlm).
Du är allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0