Onsdag

Hej!
Känns som att hela veckan har gått och ändå är det bara onsdag, åh!
Men nu ska vi va på den positiva sidan, det är helg om två dagar. 
Det kändes i alla fall som om provet fick bra, bättre än vad jag hade trott. Kunde allt utom den sista frågan då jag fick helt totalt hjärnsläpp.
Nu har jag hål, vi börjar 13.30 med engelska och sen historia. Har hunnit vara nere på Thoréns med Therese och träffat UF-ledaren. 
Han tyckte att vi borde vänta tills nästa år innan vi öppnar ett UF-företag i alla fall. Problemet är bara att jag sticker till Tyskland då, så frågan är om vi helt enkelt ska köra privat istället, skulle vara lättare vårt fall tror jag nästan. Den som lever får se...
Ska jobba efter skolan idag också såklart. =) 
Sen fyller älskade kusinen år idag, så jag ska dit och gratta honom, hela 4 bast. Haha, han är fortfarande min lilla bäbis och det kommer han alltid att vara, bara att han vänjer sig ska jag säga. Spelar nog ingen roll om han är 15 år i morgon, för han lär alltid förbli det. ;) 


GRATTIS! =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0