Måndag

God kväll eller vad jag ska säga! 
Har haft så mycket för mig idag att jag glömt bort att blogga, haha. ;P
Idag har det väl inte alls hänt speciellt mycket, skolan, jobbet och sen hem. Har hunnit vara en sväng på affärn och köpt hårfärg, eller snarare slingor. Jag försöker ju få tillbaka min naturliga hårfärg. 
Tänkte gå och göra mig en stor tekopp och sen sätta mig och plugga, det behövs för jag har 3 prov och en inlämningsuppgift i veckan + att jag har en redovisning nästa vecka som jag måste skriva.

I morgon så blir det ingen skola, min franska-lärare är i Frankrike så då är två lektioner borta och svenskan återstår. Men den tar jag ledigt, för jag ska jobba mellan 12 - 17 för jag ska ha hand om våran prao-elev mellan 12 - 15 för en annan är ledig och sen går jag in på  min "vanliga" tid mellan 15 - 17... Haha.. ;)  
Har ändå snart gjort klart uppgiften som vi ska göra i svenskan, så det blir bara bra och dessutom blir jag ju rik på köpet! ;) haha, skojja bara.

Nej, nu ska jag ta och börja plugga.
Puss&kram. Hörs kanske sen! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0