Lördag

Lördag, lördag, härliga lördag!
Vaknade vid 8 imorse, bara för att jag hade sett fram emot att få sova hela helgen. Men men. Klev iaf upp och käkade frukost med mamma och pappa. Sen ringde farmor och frågade om jag skulle med en sväng till stan.. Så hon och hennes syster kom och hämtade upp mig. Fick en klänning + benvärmare av henne. Och jag lovar, min farmor är coolast i världen! Haha, hon är helgrym. Har bättre koll på modet än mig! ;)
Sen åkte vi hem och bytte lite kläder innan vi åkte till pappas kusin som fyllde år. Blev lite fika och snack med släkt. 
Hem och slänga sig i sängen och bara slappa, käka middag osså ligger jag kvar här nu.

Ska gå och tvätta bort sminket och ta på mig pyjamasen för att slänga mig i en fåtölj och kolla på film med mamma och pappa! 
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0