Jonas Brothers hysteri..

Alltså, nu är den här. Eller kanske mer riktigt, nu har jag insett att den är här. Jag snackar givetvis om Jonas Brothers hysterin.
Innan deras signering var det i stort sett ingen som visste vilka dom var, efter det växte dom sig större även här i Sverige och nu efter deras film Camp Rock har haft svensk premiär verkar alla vara helt galna i sötnosarna.
Såg nu senast att dom är med i Aftonbladets "Klick" om det att Joe ska ha dumpat Taylor via telefon... (artikel om det finns här)
Jag vet inte vad jag ska tycka om det, känns ju kul att fler börjar veta vilka dom är. Men nu kommer det bli överdrivet mycket
och många som "gillar dom för att dom är så snygga".. Ungefär som det blev med Tokio Hotel. Så det kommer säkert sluta
med att dom blir ett fjortis-band. Och det vore alldeles för synd. "/

Kommentarer
Postat av: michelle

Jonas Brothers är så himla bra <3

2008-10-11 @ 17:15:51
URL: http://miiiiich.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker det börjar bli så också, men jag tror ändå inte det kommer bli på samma sätt, jag vet inte varför men de blir nog inte så. FÖr mig sprollar de om dom blir ett "fjortisband" för musiken är bra och jag lyssnar på dem ändå =)

2008-10-13 @ 22:37:35
URL: http://gabsj.blogg.se/
Postat av: ga

jaa, det har du rätt i, men asså jag blir bara så förbannad över att människor inte kan låta alla lyssna på vad dom vill.. =/ det stör så otroligt mke!

2008-10-14 @ 22:22:00
URL: http://gabsj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0