Fredag

Hej!
Idag är det fredag = jag är glad! 
Veckan har ändå gått relativt fort och i helgen ska jag BARA slappa. Jag tror jag har dragit på mig en förkylning, feber i alla fall. Du brukar jag bli tröttare än vanligt och det måste jag säga att jag har varit i veckan.

Nu på morronen har jag och mamii dagit en sväng på stan, fick en kofta och linne av henne, tacktack! Och jag köpte mig ett par nya strumpbyxor. 
Sen mötte vi pappa och käkade lunch. ; ) 

Nu sitter jag i klassrummet och väntar på att historian ska börja.
Och jag kan nu säga att jag nästan är helt säker med mitt beslut om Tyskland just nu, har själv bestämt att jag helt ska ha tagit beslutet till på tisdag nu till veckan. Bara för att hinna göra allt som ska göras om jag åker. Så därför tänker jag inte uttala mig än om det, för jag lär säkert hinna ändra mig igen om jag känner mig själv. Haha. XD 



Augusti 2009? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0