egopics

Eftersom att jag inte har nått att skriva tänkte jag att jag kunde lägga upp lite bilder istället när jag ändå sitter på den stationära datorn där dom flesta bilderna finns. = )



Papii & jag. Nyårsafton -07 (?)


Jag, göteborg 2007.


Maj -07.



Minnen från bra tider. Min, Dessis & Rebeckas tårta.



Jag och Emelie. O. Måste erkänna att det vore rätt tomt utan henne.


Ego -08.


Haha, don't ask. Jag och Klang (?) i sommras på Jimmy Janssons signering.


Ego -08.


Bengt, jag och älskade mamma. Paris -06.


Jag i Paris -06. 42 grader i skuggan och jag var brun.


Jag och Moa. Hastings -07.


Nöjesfält i London -07.


Inga kommentarer. Moa, jag och amandas huvud. Hastings -07


Första gången jag höll i kusin, känns som igår.
Fast imorgon är det 4 år sedan, vart tog tiden vägen?


Sötaste kusin. <3


(okej, det blev typ lite väl mkt egobilder. xD)

Kommentarer
Postat av: Desireé

OMG, fatta vad jag saknade tiden ännumer när jag såg tårtan! Älskar älskar älskar! <33

2008-10-07 @ 21:39:22
URL: http://www.desireestankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0