Torsdag

God morgon! =) 
Torsdag igen och jag väntar på att franskan ska börja.. men hinner skriva några ord innan.

Tänkte ju som sagt skriva i tisdags (och igår för den delen).... Men när jag kom hem i tisdags så hade min hårförlängning kommit så jag sprang och hämtade ut den, köpte hårfärg och sedan hjälpte mamma mig att sätta fast den.
Så långt - så bra.
Men håret stämde ju inte överens med min egen hårfärg, därför skulle jag tona det för att få det i samma färg.
Sagt och gjort.. Sköljde ur efter tiden som stod på paketet, torkade håret handdukstort, flätade och gick och la mig.
När jag sedan vaknade på morgonen insåg jag att löshåret inte alls hade tagit åt sig någon färg, bara mitt eget hår. 

Så jag och mamma fick ta ut hela förlängningen igår morse, gick ju inte att ha de så. Såg rent ut sagt förjävligt ut.
Det ska reklameras och jag vill ha mina pengar tillbaka! 


I morgon ska jag fixa naglarna, fick det av mamma och pappa i födelsedagspresent..

Nu börjar jag.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0