Tisdag

Ett år äldre idag då..

Sitter på franskan och väntar på läraren, franska är nog det jobbigaste jag vet, nästan. I alla fall då man har franska en hel tisdag i två olika kurser, allt bara blandar ihop sig och bildar en enda stor sörja i hjärnan.. Blä.
+ Att min(a) fot(fötter) dödar mig just nu, jag kan inte gå. Känns nice.
Jobbar mellan 15 och 17, känns redan jobbigt.
Jag har egentligen bara lust att åka hem, lägga mig i sängen och kolla på lite Grey's Anatomy, det skulle vara älsklvärt just nu.

MEN, det får jag inte göra. Fyller ju år idag, så huset kommer väl vara fullt med folk mest hela kvällen. Aja, får försöka pigga upp mig lite.
Det enda positiva jag ser med att fylla 17 är att nästa gång jag fyller år så fyller jag 18, vilket i och för sig var det första jag sa när mamma och pappa väckte mig i morse, typ nåt sånt här; "JA, nu är det bara 52 veckor kvar innan jag fyller 18!"  vilket möttes med; "Öhm.." och "Haha!"

Bloggar ju knappt nu för tiden, orkar aldrig. Har inget vettigt att skriva och jag sitter så mycket framför datorn på skolan att jag helst gör nåt annat då jag kommer hem. 
Men nu ska jag jobba lite i boken istället.
Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0