Tisdag

Hej!

Det var ett tag sen, är alldeles för dålig att skriva här. Måste börja bättra mig.. Men nu har jag i alla fall fixat till min design så att jag gillar den! Kanske kan få mig att blogga lite mer iaf. =) 

Just nu ligger jag hemma med feber + världens mensverk (guds straff till kvinnorna). Självklart var jag tvungen att få det just idag också, när jag skulle ha redovisning på svenskan.. jag är ALLTID sjuk eller borta då jag ska ha nått på svenskan, min lärare måste ju tro att jag skolkar hela tiden... not så good.

Menmen, nu ska jag i alla fall fortsätta jobba lite grann med skolarbeten och (det blivande) företaget då jag ändå är sängliggande och inget bra går på tvn.

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0