satans uppsats j*vel

Hej!

Sitter och skriver en uppsatts som ska vara klar på måndag. Vi ska föreställa oss att vi är en jude och berätta om våra "memoarer", typ dom stora händelserna i livet och livet som jude i allmänhet m.m...
Grejen är den att det MAX får vara 3 sidor med 1,5 radavstånd. Jag har kommit upp i 2 redan och jag är bara på "dopet". Han måste ju fan skojja med oss, 3 sidor är ju fasiken en droppe i havet. Våra anteckningar är ju på 5 sidor(!!) och vi ska skriva om i stortsett allt som står där.
Gaaah. Det går bara inte, fan för den satans uppgiften. Det kommer väl sluta med att jag kan skriva: "Jag är jude och skriver memoare." innan allt papper är slut.
Jag förstår inte hur han tänker, 3 sidor är INGENTING ju!!

Damp!

Kommentarer
Postat av: mamma monica o baby felice

Va kul . Hoppas det går bra för er då sen när ni kommit igång . Själv måste jag få min egna ide ao funder alite oxå . När jag har kommit igång och fått lite fart i det hela kan jag höra av mig . Men det dröjjer soms sagt tills jag fått ordning på mitt :)



kram

2008-11-03 @ 11:59:21
URL: http://moncans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0