räkna med krig

Fick svar från företaget jag köpte håret hos idag... Detta var svaret dom gav mig;

"Hej

När man färgar ett hår gör man det på egen risk och en anledning att ett hår
inte tar färg
är om man inte noggrant tvättar håret innan färgning pga det är behandlat
och i så fall
skadas håret.
Eller om man använder en vanlig hårfärg och låter det verka tiden ut som
paketen rek.
man skall veta att man färgar ett sk dött hår och du kan aldrig ha färgen i
mer än 1/2 tiden
annars bränner du håret och det tar aldrig färg..."


Ganska kul att hemsidan inte nämer nått av det där.. och att jag gjort precis som dom säger. Alltså, det är inte mitt fel.
Så, dom verkar inte tycka att jag kan reklamera det då det är deras fel.. Men, vill dom ha krig - så får dom krig.
Jag ger mig inte förrän jag har pengarna tillbaka.
Mamma svarade på mejlet för att se om det gick bättre och har också ringt en konsumentombuds, som dock inte var tillbaka förrän på måndag. Så vi ringer då istället..
Annars blir det väl att hälsa på Sverker i plus!

Jag blir så irriterad...

Kommentarer
Postat av: Therese

Dom suger :O

2008-11-27 @ 18:02:06
URL: http://classicthess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0