Onsdag

Hejsan!
Insåg att det nästan är en vecka sedan jag skrev sist, illa illa! Men jag har inte lyckats komma in på bloggen tidigare ikväll faktiskt, det har gått as trögt och bara låst sig. Fast nu verkar det ju funka att skriva iaf! =) 
Den senaste veckan har det väl inte alls hänt något speciellt, jag har jobbat rumpan av mig. Mitt jobbkontrakt går ju ut den 31:a December och sedan får dom, tyvärr, inte förlänga det eftersom att affären jag jobbar i ska skära ner på öppettider & personal m.m, så det är alltså inte bara mitt jobb som rycker. Så jag försöker få ihop så många timmar jag bara kan nu.
Fast egentlige gör det kanske inte så mycket att det går ut då, vi öppnar ju vårt företag den 1:a Januari, så jag lär säkert ha tillräckligt att syssla med ändå. ; ) 

Måndag och tisdag har det varit utvecklingssamtals-dagar på skolan - vilket betyder inga lektioner. På tisdagen var det dock omprovsdag och jag skrev matteprovet jag missade att skriva då jag var ledig på mormors 70års-dag. Men sen ni, så sprang jag raka vägen till jobbet och jobbade i sju timmar. Åh, vad jag hellre skulle göra det än att sitta och plågas i skolan vareviga dag.. Bara tre terminer kvar, tre terminer kvar.. tjoho. Nästan iaf.

Just nu är jag så less på skolan att jag kan spy, som ni kanske redan märkt. Så jag har också bestämt vad jag ska göra då jag tar studenten. Jag ska sätta mig på ett plan raka vägen till USA (som jag alltid velat), resa runt och så tänkte jag besöka en berömd tatueringssalong (gissa vilken) för att tatuera in det japanska tecknet för frihet som jag velat göra väldigt länge också.
Blir bra, ska bara hitta någon lämplig reskompis. =) 


Nej, nu blev det rött batteri på datorn (och mig, för jag borde ladda mina med) så bäst att jag stänger av och laddar den så den inte är död i morgon så hörs vi då.

PUSSAR! <3



Ps. Mamma bad mig nämna hennes kycklingen hon gjorde till middagen. Så här kommer det; Den var jätte god mamma! Världs bäst! <3 Ds.
(att kyckling är den enda maten jag gillar kan ha nått med saken att göra, men vi säger så. Natti!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0