Wohoooo!

Jag fick faktiskt min layout att funka. (A) jipiiiee! 
Och, jag vet. Jag har inte precis snyggaste bakgrund/header, men dom får helt enkelt ta och funka för tillfället..

Idag hade vi i alla fall nationella i matte. Det gick bra, nästan i alla fall, den första delen var jätte lätt. Sen vare en såndär stor fråga som gick lite mindre bra.. eller asså det var mest tiden som inte räckte till faktiskt. Så där rök mitt MVG... Aja, är ju en del till på det där provet. 

Klantig som jag var så glömde jag självklart busskortet & passerkortet hemma idag. LYCKAT! Men jag fick faktiskt åka med bussen gratis imorse, sen så fick jag skjuts hem av moster. Najjsnajjs, men jag gör INTE om det fler gånger. Man känner sig ju värsta handikappad. xD

Nej, nu MÅSTE jag verkligen fixa svenska sakerna. Dom kommer ju inte precis göra sig själv, fast drömma kan man ju alltid.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0