tyskland

I morgon har jag nationella i tyska. Men det kommer nog bara gå fin fint tror jag. På samhälle ska vi se film och efter skolan sticker jag till moster & kusin. Ska sova där. =) 

Men jag satt och tittade på EFs spårkresar och klickade mig in på utbytesår. Gissa vad sugen jag blev på att åka iväg ett år till Tyskland i typ 3an. 52.000 kr, någon som vill sponsra mig lite granna? (A)
Annars är jag sjukt sugen på att åka till Berlin på spårkresa också, "endast" 18.000, även här får någon gärna sponsra om ni har lust. ;p 
Iväg ska jag, antigen till Berlin eller Hasting. Frågan är bara hur jag ska finansiera det hela.. menmen, ett senare problem. 

Ska titta vidare nu. =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0