torsdag



God morgon, god morgon. 
Idag mår jag verkligen mycket bättre än igår. Tror faktiskt att jag ska pallra mig till skolan imrn, har ändå bara en lektion och det är tyska. Så rättare sagt, jag åker även om jag har hög feber. Hahah, det är ju så kul. ;p
Idag kan jag både andas, är feber fri och har inte så mycket snuva. Och med tanke på att jag mest sov hela dagen igår så är jag rätt så utvilad idag oxå. ;p
Vaknade rätt så tidigt imorse, där vid halv 7, 7 någon gång. Av att mamma och pappa åkte till jobbet. Så jag har hunnit se nästan en fjärde del av andra säsongen av Grey's Anatomy. Najjsnajjs, men jag var riktigt less på att ligga i sängen så jag hade tänkt att pallra mig in i duschen nu, måla om naglarna och kanske plocka ögonbrynen och sånt. Så att jag känner mig lite fräschare än just nu.


image21

Tittade på lite gamla bilder på datorn *igen*. Och hittade den här på mig och Desireé. Vi ser inte ut så där hela tiden, vi hade bara tråkigt en fredagkväll/natt.. så vi sminkade oss lite roligt. Syns inte på bilden hur noga det är gjort, inte frisyrerna heller. Men jag tror att allt sådant tog ca. 4 timmar att göra. Saknar henne mycket, väldigt mycket. 


Nu ska jag gå och duscha, puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0