tisdag

Tjohopp!
Hur är läget? Jag mår inte alls bra idag. Mår jätte illa.
Sitter i skolan nu, har haft svenska. Har idrott klockan 14.00, men ska åka hem nu eftersom att jag ändå inte mår bra. Känns lite onödigt att vänta tills dess för att titta på (vi har inga andra lektioner idag).




Tänkte tipsa er om ett jätte roligt spel där man ska bilda sitt eget band och bli så känd så möjligt. Det är as kul! = D
Passar mig perfekt, tror säkert ni skulle gilla det med! Har länkat, klickat bara på bilden. : ) 

MusicManager.se

Kommentarer
Postat av: queenpeach

usch jobbigt att må illa.
Kolla gärna in min webshop där du hittar klänningar som ingen annan i Sverige har:D

2008-05-27 @ 09:50:44
URL: http://queenpeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0