tävling

image56

Den duktiga fotografen Hanna Björkstedt har en tävling i sin blogg där man kan vinna en fotografering med henne.
As kul tycker jag. Hon har tagit jätte många snygga bilder på lite allt möjlig folk.
Tänk om man var sådär bra på att fota. ; ) 
Länk till tävlingen hittar du här =>  http://hannabjorkstedt.blogg.se/2008/may/tavling-tavling.html


(Observera att jag INTE vill vinna för att ha några "modellbilder".
Jag har ingen som helst tanke på att bli det, ingenting för mig.
Jag har varken vilja eller utseende för det.
Däremot skulle jag vilja ha bilderna för att jag ser det som en perfekt chans att få
kläderna som jag själv har designat och sytt upp, att bli proffsigt fotograferade på mig eller 
någon annan.
Kände att jag behövde säga det, annars hade jag väl fått någon kommentar om det.
Folk verkar ju missuppfatta allt!)

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag önskar att jag var bra på design & sånt!
Går du något sånt program eller har du bara talangen? :)

2008-05-29 @ 10:20:58
URL: http://haaallelujah.blogg.se
Postat av: Jejje

Höhöh, Kenza är med på bilden x'*D

2008-05-31 @ 23:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0