stress!!

Ooh, shit pommes frites. Blä, min hals känns som om jag har tuggat taggtråd och jag vill verkligen bara lägga mig och sova just nu. =( 
Försöker slänga ihop ett kort till mamma, men nej. Tror ni inte att det knackar på dörren bara för det? ;O 
Nu tycker jag att jag kan få sova... buhuuu. Nu måste jag ta mig i kragen och gå ut till gästerna som nyss kom. (Tur iaf att det inte är jag som fyller år.) 
Måste väl vara liiiite social ikväll ändå.
 Jag vill faktiskt hellre ligga kvar här i sängen och titta på när mina älsklingar står och sjunger/spelar på TV.. Tar verkligen emot att stänga av DVD:n när jag väl har satt igång den. (För er som inte visste, Tokio Hotel spelar väääldigt varmt i min DVD/Mp3/CD.)
Aja, sånna offringar får man väl ta ibland då. ;p
Pussar&kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0