Stan

Jag är dålig på att skriva, jag vet.^^
Igår orkade jag helt enkelt inte slå på datorn något mer när jag kom hem från skolan, även fast jag slutade tidigare än vanligt. Egentligen har vi haft dubbellektion i matte på fredags eftermiddagarna mellan typ 13.30 -16.00 för att typ träna inför nationella och så. Men nu när vi har skrivit en del av nationella så behöver vi inte ha någon mer matte + att vi har läst våra 100 timmar i matte. Därför läser jag nu inte mer matte innan sommar lovet. Najjsnajjs... =)
Menmen, fick skjuts hem av pappa och när jag kom hem la jag mig framför TV:n och slappade, sen vaknade jag av att mamma kom och petade på mig. Någon hade ju somnat och sovit en timme, och jag var faktiskt människa igen när jag vaknade upp. (A) 
Jag satt ett tag och fixade till designen på DKC-forumet som vi precis har åter uppstartat.
/ Kolla gärna in. ;) => http://diekaulitzcompany.top-forum.net  )

Sedan åt vi middag och sedan gick jag och mamma på en promenad för att köpa glass. Så fick jag en snilleblixt och tyckte att vi kunde gå och hälsa på mormor & morfar. Vilket tar en timme om man ska gå. Men sagt och gjort så traskade vi över dit. Pappa fick komma och hämta oss då vi blev för lata för att gå hem. ;p

Idag var det egentligen tänkt att det skulle vara THFFC, eftersom att vi på måndag fyller ett år (och min mamma fyller faktiskt år då också). Men det blev inställt, p.g.a. att hon som fixat allting är kvar utomlands. Fast jag drog till stan och träffade Lisa och Emily istället. Vi sprang in i nästan hälften av alla THFFC-tjejer, så jag blev lite glad ändå. Och tur äre att allihopa ska träffas nästa helg. Var alldeles för länge sen sist ju. ;O 

Men nu måste jag gå och hjälpa pappa med maten, mamma fyller som sagt år på måndag och det var tänkt att vi skulle ta med henne ut på restaurang ikväll och sen gå på bio. Men eftersom att det var så fint väder ute så ska vi istället grilla ute på våran altan. Vet inte om vi drar på bio, skulle inte tro det. Vi bänkar väl oss framför en film istället skulle jag tro.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en bra fortsatt dag. :D

2008-05-10 @ 17:24:02
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0