skolan slut

Åh, vad skönt!
Nu har jag inga mer lektioner förrän om flera månader, har temadagar och utedagar nästa vecka. Men dom räknas ju inte, det är ju inte en sååå stor ansträngning att spela brännboll. haha ;p
Seminariumet gick inte så bra, fick den enda frågan som jag inte ville ha faktiskt. Gaah, aja, fick G iaf. Tur det.  = ) 
Bussen går om en timme, så jag tänkte hoppa på en lokalbuss ner till stan och se om jag hittar nått rolig. Sen får jag väl förmodligen springa som en galning för att hinna med bussen hem och hämta Christoffer på dagis i rätt tid! 
Vi hörs senare! = ) 

Kommentarer
Postat av: Joana

Njae..jag hann inte vara med så länge faktikst..blev tvungen att ta bussen till träning..tiden gick fortare än jag trodde :P

Det verkar ju int vara dåliga grejer du pluggar inte ;P

Nä jag skrev bara så eftersom du skrivit värsta inlägget om dom..så jag bara chansade ;D

2008-05-30 @ 13:11:14
URL: http://atletico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0