skivor

Glömde föresten att säga att mina Hanson skivor kom idag. Eller den ena, den andra kommer om några dar p.g.a. restnotering. Men aja, lyssnar på Mmm bop - The collection nu. Riktigt, riktigt bra. =) 
Nog för att man har hört dom flesta låtarna, menmen. ; P 
Saknar nu bara den första skivan Boomerang, som verkar vara helt omöjlig att få tag på. Sen har jag alla studioalbum iaf, livealbumen prioriterar jag inte. Men dom kommer med tiden också. 
Och med tanke på att jag lyssnar i över 10 år, så är det ju inte såå många som saknas. Har bar efter beställt dom här två. För det har aldrig blivit av nu.
Men om någon har något roligt så äre bara att ni mejlar eller skriver en kommentar. Är säker intresserad. ; ) 



Föresten så har jag massor av dubbla upplagor på affischer från olika tidningar och så, på Tokio Hotel såklart, så om någon är intresserad äre bara att höra av sig.  = ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0