sjuk, igen..

Vet ni vad?
Nu sitter jag här och min onda hals har utvecklat sig till feber och skakningar. BLÄÄÄ!
Sist jag mådde såhär illa innan jag blev sjuk så låg jag i 40 graders feber i en vecka...gaah.
Jag V I L L inte, buhuu. 
Måste ändå till skolan imorgon och skriva nationella, ska hoppa över idrotten tror jag. Kan ju ändå inte göra så mycket med feber så.^^

Kusin ligger i öroninflamation också, sötnosen va här för ett tag sen för han skulle ju bara upppvakta moster och ge henne paket. Men det var mest att sitta i mammas knä och gråta. Inget fika skulle han ha heller. Åh, om jag bara kunde ta över den från honom. Den lilla sötnosen.


Nu ska jag ta och bädda ner mig i sängen och se om jag blir lite bättre till imorgon. Inte för att jag skulle tro det, men hoppas kan man ju alltid! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0