shopping med mamii

Idag drog jag och mamma upp en sväng till stan. Hon hade lovat mig ett par nya pumps, och gissa vad jag kom hem med? 
2 par pumps + några kläder från H&M..Och ett par ballerina skor köpte jag faktiskt själv. (A) 
Ibland är det väldigt tur att man har en snäll mamma.  =)
Det här var vad jag fick;



Vita pumps - Din sko  50 kr 
Blommiga ballerina skor - Ica Maxi 99 kr
Ljus bruna pumps -  Din sko  200 kr 



Vit kofta - H&M  149 kr
Svarta leggings -  H&M  69 kr
Rosa nagellack -  H&M  39190 kr
Fondation -  H&M  49,90 kr
Linne med Mimmi - H&M  98 kr
Vitt halterneck linne H&M  79,90 kr






Men nu ropar mamma att jag ska komma och göra mat. Sen måste jag baka också, mamma fyller ju år i morgon. Aja, det blir säkert bra. Hejsvejjs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0