sanningens ögonblick

Åhåhååå, jag är glad. Glad, glad, glad, GLAD!!! 
Tror faktiskt inte att någon kan fatta hur glad jag är. Äntligen har THF öppnat upp igen efter att ha varit hackat av några idioter. Så äntligen har jag nått att fördriva tiden på mina håltimmar, och alla timmar som jag ligger här och är sjuk, med. Smajjl på mig. (A) 
Nej, nu ska jag skärpa mig. Men SÅ stort är det inte, även om det känns så nu. =) 


Sitter i alla fall och tittar på Sanningens ögonblick nu (gud vad mycket jag har tittat på TV nu när jag har varit sjuk, tittar ju aldrig på tv annars.).. Tycker faktiskt att det är riktigt roligt, sitter och garvar åt alla roliga svar. 
Ska fortsätta titta, uppdaterar senare. 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vad är THF??

2008-05-16 @ 18:24:05
URL: http://tokioebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0