nejnejnej

Okej, det här får bli mitt sista inlägg för ikväll faktiskt. ;p
Bara för några minuter sen skrev jag ju att jag hade blivit sjuk. Nu har jag blivit snorig oxå, jippi det kunde ju inte bli bättre. *ironi*

Så imorgon blir det nog att ta fram Grey's säsongerna och titta på dom. Gör jag typ alltid då jag är sjuk, kan dom snart utantill faktiskt. (A)
Sen borde jag passa på att läsa i min bok som jag nyss påbörjat. Den heter Kärlekens mörka sida, än så länge är den lite konstig. Men ändå vill man ju veta vad som ska hända. Har bara läst 20av mååånga sidor, den har liksom sammanlagt 816 sidor.
Ska koka lite te och läsa nyaste FRIDA-tidningen innan jag somnar.
Nattii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0