lördag

Tjabba, tjena, hallå!
Äre bra med er alla? ; )
Såklart det borde, det är ju lördag. ; P
Med mig är det bara fin fint. Sov till typ halv 9, då jag vaknade av att jag fick världens spark i ryggen. Så då vare bara upp att koka välling och äta lite frukost själv. Moster for till jobbet där vid halv 11, så nu är det bara jag och Christoffer hemma.
Han satt och tittade på Saltkråkan och jag råkade visst somna i soffan, vaknade av att han kom och höll ett kakpaket över huvudet på mig och sa att han ville ha för han va hungrig. x D
Men men, inga kakor före mat. Så jag fick så lov att klä på mig och han, sen sprang han ut på gården och började leka medan jag ska göra lite lunch till oss. Utvilad är jag ju i alla fall. (A)
Måste nog gå och steka klart hamburgarna nu. Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0