Längta tillbaka....

Har laddat upp bilderna från kameran nu. Har inte gjort den sen förra gången jag var i Stockholm, alltså i början på april. Så det var en del bilder.. ;p
Men shit vad jag längtar tillbaka till Stockholm och Ida när jag tittar på dom. Det är fan inte lätt att ha en av sina närmsta kompisar på 80 mils avstånd. ;/
Och den andra på lite mer än 10 mil. Blää för det. 


Åland, taget från deras stuga.


Blomman jag fick av My.


Ida och jag.
Jo, jag vet att vi är normala. x)


Filmkvällen. 


Saknar sönder. Åhh. ;(
Måste se till så att jag kommer mig iväg i sommar då. :)
Aja, nu ska jag läsa lite geografi och sen ta och sova så att jag är utvilad imorron. =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0