kväll

Sitter här mätt, belåten och oerhört stolt!
Jag har för första gången i mitt liv grillat själv och det blev bra, haha. x)  Fast såklart, trots min fina grillning skulle ju Christoffer självklart ha kalla köttbullar istället. *det är rart med barn*.
Nu har jag satt båda två framför bolibompa för att lugna ner sig lite, ska skicka in dom i duschen när det är slut. För sen har vi laddat upp med Fantastic 4 filmerna och en massa godis&chips.

Shit, såg nu att Christoffer har somnat i sackosäcken framför tv:n - inte bra alls!
Provade väcka honom med fick mig bara en stor utskällning. Ska låta honom sova tills bolibompa är över och sen skicka in honom i duschen, sen får vi se hur det blir.
Benjamin är i alla fall vaken, tur det, inte så roligt att gå runt med två jätte sura killar en hel kväll när man försöker få dom att gå och lägga sig.
Ska strax gå och diska klart efter middagen. Uppdaterar väl sen, om jag har överlevt vill säga. hehe ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0