kväll

Jag vet inte hur många gånger jag har varit inne på SchoolSoft nu ikväll. Men resultaten verkar inte vilja komma upp idag. Ändå lovade han mig att det SENAST skulle komma upp idag! Får väl hoppas att det gör det snart då.

Har i alla fall varit ute på en lång promenad, det var verkligen as skönt och all ångest p.g.a. proven jag ska göra, bara försvann.  =) 
När jag kom hem var mormor & morfar här på besök. Så vi satt oss på altanen och bara slappade i kvälls solen. 
Nu sitter jag och tittar på Grey's Anatomy, fast det är ju såklart reklam just nu. 
Väldigt bra att underhålla sig med något i väntan på resultatet. Haha, fast jag har ju iofs fått reda på massa andra resultat istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0