jag

Jag kommer från : Vännäsby, Sverige
Jag heter : Malin Lundgren
Hur gammal är du : 16
När fyller du år : 18 November
Tycker du om någon just nu : räknas familjen? ; )
Jag samlar på : affischer, typ.
Gröna eller röda äppeln : röda, dom gröna kliar så mkt =(
Vem ringer du när du är arg/ledsen : jag ringer inte någon..
Vilken tid gick du upp idag : 08.30
Har du sovit i din egna säng inatt : nope
Har du strumpor på dig nu : nej, barfota är bäst ; )
Hur svarar du i telefon : Hej det är Malin, Hej eller Ja?
Vad ska du göra ikväll : sitter barnbakt
Vad ska du göra imorgon : åka hem och förmodligen städa mitt rum
Var vill du bo när du blir stor : något stort, snyggt hus utomlands skulle ju inte sitta helt fel.
Är det okej att gråta : ja, såklart det är ?
När grät du senast : det kommer jag faktiskt inte ihåg.
Vilken årstid tycker du bäst om : våren/sommaren
Bär du glasögon eller linser : nej
När går du upp ur sängen typ en helg morgon : vid 10 kanske
Har du piercing : om öronen räknas, så ja.
Vill du gifta dig : japp, helt klart. stort prinsessbröllop och hela köret ; )
Vill du ha barn :
ja, såklart jag vill ha det. : )
Solar du ofta : oftast inte, är för lat för att ligga still.
Är du bra på att laga mat : nja, det är inte riktigt min grej. xD
Gillar du att dansa : det är helt okej.
Är du flygrädd : ibland, eller oftast. tar hellre tåget.
Hur vig är du : beror på vilket humör jag är på. xD
Vad dricker du helst när du är törstig : vatten!
Vilken är din favorit glass :
Calippo Cola tror jag.
Tror du på ett liv efter döden : oftast
Vad äter du helst när du ser på film : hubba bubba och fanta. (A)
Bor dina föräldrar tillsammans :
jadå, än så länge slipper dom inte mig. ; )
Har du tandläkarsckräk :
nej, vad skulle dom göra mot mig?
Vad heter du i mellannamn : Astrid Sofia
Är du morgon eller kvälls människa : förut var jag kvällsmänniska, nu är jag inget av dom.
Vilken ögonfärg har du : blå
Vilka hår färger har du haft : blont, rött, brunt, svart och några andra konstiga toner.
Biter du på naglarna : ibland, tyvär.
Är du beroende av något : haha, ja. Tokio Hotel, min fina lilla mac och min mobil. ; )
Röker du : No, no
Hur ofta tränar/motionerar du : beror på hur mycket annat jag har att göra, men jag försöker att göra det en gång om dagen.
Senaste låt du hörde : Urbanize - Seelenvärme
Brukar du bädda sängen : nje xD
Hur många timmar sover du på en natt : 6 - 7 timmar en vardag och 12 på helger.
Senaste bok du läst :
Anne Franks dagbok
Har du kysst någon under den senaste veckan : nej
Vad var det senaste du sa : "Sover Christoffer?"
Önskar du att du bodde någon annanstans : ibland
Vem kramande du senast : Christoffer
Saknar du någon nu : många faktiskt.
Vem ringde du senast : mormor&morfar
Vad är du allergisk mot : nötter, mjölk, mjöl, pälsdjur och förmodligen pollen. (har säkert glömt nåt)
Var du glad igår : Ja, klart jag va. :)
Vad är din favoritfärg : rosa, haha. ; p
Sminkar du dig : jao
Känner du dig värdelös : händer...
Känner du någon som har tagit självmord :
ja, tyvär så gör jag ju det.
Har du somnat i skolan någon gång :
haha, oja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0