ja, jag har tråkigt!

VEM...

FICK DU SENAST EN KRAM AV? Christoffer
FICK DU SENAST ETT SMS AV? Moster
RINGDE DIG SIST? Mormor
FÅR DAGENS ROS? morfar, lätt (A)
FÅR DAGENS RIS? haha, jag? x D
FÅR DIG ALLTID PÅ BRA HUMÖR? Tokio Hotel
FÅR DIG ALLTID PÅ DÅLIGT HUMÖR? geografi!

RANDOM:


VILKEN ÄR DEN SJUKASTE RAGGNINGSREPLIK DU FÅTT? "Jag är också från Sverige!" av en engelsk kille.
HUR SER DITT RUM UT? Vita tapeter, trägolv som man inte ser p.g.a. massa saker och massor av affischer på väggarna. :]
VEM SKULLE DU VILJA PUSSA, OM DU FÅR VÄLJA VEM SOM HELST I HELA VÄRLDEN? Bill Kaulitz, lätt. ; )
HUR SER DU PÅ DIN FRAMTID? Tyskt
ÄR DU TROENDE? Nja

HAR DU NÅGONSIN...

VARIT SÅ FULL ATT DU GIFT DIG MED EN APA? HAHA, nej.
GJORT SNÖGUBBAR AV DET ENKLA SYFTET ATT FÅ KAPA DERAS HUVUDEN MED EN MOTERSÅG? Jag är inte så brutal.
BADAT NAKEN? Haha, jag badar ju alltid med kläderna på. ; )
FISKAT MED LEVANDE BETA BARA FÖR ATT FÅ SE MASKEN LIDA? Fiska är tråkigt, otroligt tråkigt. Så nej, stackars mask.
HAFT EN FUNGERANDE RELATION MED EN HAMSTER? Nää xD
KASTAT ÄPPLEN PÅ FÖRBIPASSERANDE GAMLA TANTER? Neej.. stackars tanter ju ; O
TÄNKT ATT "IDAG SKA JAG NOG MÖRDA STADSMINISTERN"? Nej, för då blir nog ingen så glad. xD
SKRATTAT SÅ MYCKET ATT DU PISSAT NER DIG? Hahha! Jaa, det är klart. När man va liten så. ;p
GRÅTIT DIG TILL SÖMNS? Ja.. Någon gång..
GARVAT DIG TILL SÖMNS? Hahha!! Ja, flera gånger.
KRAMAT EN KÄNDIS? JAA!!! såklart ; D
PUSSAT EN KÄNDIS? :Neeej, tror inte det. :(
BLIVIT ANFALLEN AV EN GALEN BABIAN SOM VELAT ANVÄNDA DIG SOM TOAPAPPER? Nja, men det skulle va en annorlunda upplevelse ; )
HAFT ETT TREDJE HUVUD? Vah, nej. ? ; P
KAPAT HANDEN BARA FÖR ATT "KÄNNA HUR DET KÄNNS"? Aoo, nej.



VILKEN..

TIDNING LÄSER DU: OKEJ, Popcorn, Frida, Bravo
BUSS ÅKER DU OFTAST: Umeå/Vännäs bussen
FRISYR HAR DU: Svart långt hår med en ful blond utväxt. ;p
DAG FYLLER DU ÅR: 18 november
ÅRSTID FÖREDRAR DU: sommar
STAD ÄR DU UPPVÄXT I: Vännäsby (A)

VAD..

GÖR DU NU: Sitter och svarar på det här och väntar på att jag blir klar någon gång så jag kan gå och kissa. xD
HAR DU PÅ DIG NU: Gröna puma shorts och ett mimmi-linne xD.
ÄGER DU FÖR SKOR: Som om jag skulle orka räkna upp alla här? Knappast!
LÄSER DU FÖR BOK: Fångad i Hakkorset

SKA DU GÖRA NU: Något annat.


RANDOM

KALLT UTE?: Nää (a)
IDROTTAR DU?: Inte seriöst.
ELITNIVÅ?: Japp, väldigt. haha ; )
SISTA DU ÅT?: Melontuggummi (AA)
HAR DU EN GITARR?: 1 el och 2 vanliga
VILKET LAND VILL DU HELST BESÖKA?: TYSKLAND! (AA)
HAR DU BRA HÖRSEL: Haha, onej! Fråga mina föräldrar. ; )
TYCKER DU OM SÅNT HÄR?: Kärlek, när man har tråk iaf. ;P
HAR DU NÅGRA TRUMMOR?: Nej, men det vore roligt. xD
TITTAR DU MYCKET PÅ TV?: Inte så värst
BÄSTA JEANSMÄRKE?: Vila Jeans
DESIGNKLÄDER ELLER H&M?: H&M ffs! <33
SENAST SPELADE DATASPEL?: kommer inte ihåg^^
ÄR DU ARBETARKLASS? nej, jag lever på bidrag. xD
HAR DU BRA BETYG?: beror på hur man ser det.
VAD HAR DU FÖR MATTEBETYG?: VG (+)




HAR DU..

NÅGOT HUSDJUR: Dammråttor såklart.
NÅGON FAVORITRÄTT: Kyckling!! <3
EN LEVANDE TRO: Öhm, va?
NÅGON SJUKDOM: Nja.
GYMKORT: Japp, guldkort på IKSU ; )
NÅGON FAVORITLÅT: Tokio Hotel - Rette Mich och Urbanize - Seelenwärme
DUSCHAT IDAG: Hihi, nää (a)
NÅGON KOMPIS SOM SNARKAR: mååånga

Ta närmaste bok och slå upp sidan 133, rad 7 vad står där? Det finns ingen bok här inne :S
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? en telefon xD

Vad var det senaste du såg på tv? Talang 2008

Utan att se efter gissa vad klockan är: Typ halv ett?

Bortsett från datorn, vad gör du just nu? Lyssnar på tystnaden.

När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Där vi fem kanske, åt middag.

Vad tittade du på innan du började svara på den här? Jejjes svar på frågorna. xD


Drömde du något i natt? i så fall vad? ja, men jag minns inte vad. ;p

När skrattade du senast? när jag spelade fotboll med Benjamin.

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Affischer på TOKIO HOTEL ! <3


Vilken var den senaste filmen du såg? Fantastic 4

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Tokio Hotel? (A)

Berätta något om dig som folk inte visste. Att jag är trött och vill sova.

Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle de vara? Att jag skulle få mer pengar? ; P

Tycker du om att dansa?
Jarå

Vad tycker du om Geogre Busch?
Buske

Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Felix&Esmeralda (typ)

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Vi har väntat på dig!"


Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

lägg din röst i dagens henrik utmanar ^_^

2008-06-01 @ 00:50:53
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Sanna

roligt lista :D

2008-06-01 @ 09:03:39
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: . S T E P H A N I E .

kul lista!

2008-06-01 @ 12:33:06
URL: http://ampele.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0