igen och igen och igen..

Nu har jag återigen försökt mig på att fixa till designen, men än så länge vill det tydligen inte funka. Gaaah, blir jätte frustrerad. =/ 
När jag väl lärt mig hur man ska göra så vill jag ju att det ska funka också, hehe. (A) 
Men det tror jag att jag får lägga ner lite mer tid på imorgon på håltimmen eller något. Har bara Np i matte, håltimme och Geografi imorgon så. Men efter skolan ska jag, Maria och Jenny dra till bibblan eller nått för att plugga och fixa svenska hemprovet. Så jag kommer hem sent och hinner säkert inte göra annat än att springa runt och fixa mitt rum (som nu äntligen börjar se någorlunda ut efter renoveringen).. och inte att glömmas så är det ju Grey's Anatomy imorgon.

Nu ska jag gå och skölja bort ansiktsmasken som har suttit i alldeles för länge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0