Hjälp nån?

Är det någon som vet vad som är fel på min blogg? För jag har laddat upp en ny header, och när man kollar på förhansvisa så syns den och sen när man klickar på spara. Men sen när jag går in på bloggen för att kolla så syns den inte. :S 
Skumt, aja.. får fråga någon.


Nu är jag i alla fall hemma igen, och som jag sa konditions testet gick bajjsdålig. Det regnade och var svinkallt. Näe, ursch och fy. Men jag tror att jag ska springa om, så får hoppas på bättre väder då.

Nu sitter jag och pluggar lite matte. Vi har nationella i Matte A i morgon och resultaten i nationella är rätt så viktiga när dom ska sätta slutbetyg. Inte för att jag är dålig i matte, ligger på VG+, men jag vill verkligen höja mig. Det skulle sitta fin fint. Har MVG- på några prov och VG+ på resten, så hoppas kan man ju alltid. 
Menmen, nu ska jag ta och plugga vidare! =) 

Kommentarer
Postat av: murre

prova att uppdatera sidan, då brukar det synas >.0
- - -
visste inte att du hade en blogg btw, najs:)

2008-05-07 @ 17:37:47
URL: http://godimsoemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0