hemma igen

Nu sitter jag här i skogen.. ; )
Haha, ba skojja, men på landet i alla fall.
Blev en sväng på stan efter skolan, fick ringa mamma som kom och betalade ett par jeans. TACK MAMMA! =)
Sen åkte jag raka vägen till mormor&morfar, men det dröjde inte så länge innan morbror kom och hämtade mig. Skulle följa med och hämta kuselin, när moster slutade jobba for vi och handlade lite och åkte sen hem.
Så nu sitter jag här och bara tar det lugnt med min fanta. :)
Ska strax börja hjälpa till med maten, vi ska grilla. mumma!
Och sen blir det kanske så att vi far ut och åker en sväng med pontiacen, så räkna inte jätte stor uppdatering idag. Får bli senare ikväll istället.
Nej, nu ska jag ta och titta in på THF och sen hjälpa till med maten.
Ha en bra kväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0