hehe

Jag har jätte tråkigt och det är ändå rätt så många som läser min blogg, så jag vet inte om ni vet så mkt om mig. Här kommer det lite i alla fall.


Namn: Malin Astrid Sofia Lundgren
Födelsedag: 18 november
Ögonfärg: blå
Hårfärg:  mörk blond
Längd: 163 cm
Högerhänt/vänster: högerhänt
Stjärntecken: skorpion
Skostorlek: 36
Är dina föräldrar skilda: nej
Sport: ingen speciellt
Årstid: Sommar!

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: ja. vem har inte?
Blivit dissad: haha, ja. xd
Föreställt dej ditt ragg naken: näe
Skolkat: inte med mening
Sovit utomhus: japp
Sett en död människa: nej
Använt droger: nej!
Retats: haha, ja.

THIS OR THAT
Cider/Öl: inget!
Pepsi/cola: pepsi
Kärlek/sex: kärlek
Jordgubbar/blåbär: blåbär
Kött/veg: kött
Tv/film: film
Gitarr/trummor: gitarr
Adidas/Nike: adidas
Kinesiskt/mexikanskt: hmm vene :P
Mtv/vh1: MTV

SENASTE DU
Skrattade: nyss
Grät: kommer inte ihåg
Filmen du såg: Fantastic 4
Tuggade tuggummi: nu
Drog ett skämt: haha, förut i veckan kanske
Sjöng en sång: haha, idag.

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN

Druckit alkohol: nej
Rökt: nej
Tagit droger: nej
Kysst någon: öhm, nej
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet: om min kusin på 3 år räknas?
Sovit bredvid någon av samma kön: japp
Bakat: jadå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0