Hastings

Jag kom på en sak. Jag har laddat upp jätte mycket bilder och skrivit om Hastings på sista tiden. Det är nog bara för att jag saknar det så mycket skulle jag tro. För förra året den här tiden var jag i full gång med att packa och göra allt ordning.
Jag och min kompis Amanda åkte ju som sagt var på en språkresa till Hastings i England i 3 veckor förra sommaren. Hastings är en liten stad på kusten i England och är huur mysig som helst. Vi hade jätte roligt där nere, träffade massa trevligt folk och lärde oss en hel del engelska (tro det eller ej ;p).

Jag och min andra kompis Ida, som jag faktiskt träffade nere i Hastings (vi bodde i samma värdfamilj), planerar för att åka tillbaka dit sommaren 2009. Vi är inte säkra, men väääldigt sugna. Så vi får väl se. =) 

Nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0