godnatt

Jahapp, nu var ännu en dag förbi. Ja, nästan i alla fall.
Ska ta och krypa i säng snart, måste bara fixa lite klart lite inför i morgon. Men sen behöver jag all sömn jag kan få, för  jag har ju som sagt nationella i tyska i morgon. ; )
Sen drar jag till moster, stannar där tills på lördag. Då åker jag till mormor&morfar för att senare på dagen åka till Umeå med Li.. det är ju kulturnatta. Kommer hem på lördagnatt där vid 2 någongång. 
På söndag är det ju mors-dag, så vi får se vad vi hittar på då. Men Jenny ska i alla fall hit och vi ska göra våran tyskaläxa (baka en tysk kaka) som vi ska ha på måndag. =D
Näe, du ska jag ta och nanna kudden. God natt! <3

Kommentarer
Postat av: denise

usch.. tyska verkar inte kul! inte skolan överhuvudtaget! :P

2008-05-22 @ 22:24:40
URL: http://nicoledenise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0