god morgon! =)

Sitter just nu och äter frukost. Ute lyser solen, men det är svin kallt. Buhuu, jag som vant mig vid värme. =( Men en sak jag verkligen älskar är min lilla sovmorgon på måndagar, får faktiskt sova hela en timme till än i vanliga fall. Riktigt najjs, tycker jag iallafall. Men man kan ju ändå alltid hoppas på ett bättre schema till hösten ändå. ;)

Bussen går om ungefär en halvtimme, så för en gångs skull är jag faktiskt klar i god tid. Jag brukar alltid annars springa till bussen och komma precis när den har tänkt köra. (AA)
Idag ska jag första ha friskvård sen svenska, engelska och tyska. Får se om jag kan ändra lite design i bloggen på engelskan, beror på vad vi ska göra då. =)
Slutar efter tyskan, 16.00, medan resten av klassen (förutom Jenny, som lider med mig) slutar 14.40. Riktigt tur att det är tyska, annars hade jag varit riktigt arg. ;P
Istället räddar den min dag liiite grann. 
Pappa hämtar upp mig på skolan och då äre bara att åka hem och städa till lite i mitt rum. Jag HADE som sagt städat igår, men efter ett litet dampryck i garderoben ligger det kläder över halva golvet.
Skulle förmoda att det börjar ramla in gäster vi 18.00, 18.30, eftersom mamma fyller år. 
Och föresten, det jag bakade igår blev en TOTAL katastrof. (A) 

Nu ska jag ta och fika färdigt och sen sminka mig lite. =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0