(går)dagens låttips

Såg att jag glömde ladda upp dagens låt/ dagens bild igår. Så därför blir det 2 av varje jag istället. =)  

Bisou - Die Erste Träne 

Du står just nu för mig 
Och vi båda fångar gråten 
Det var inget under, 
Det var faktiskt förutsägbart för oss
 Att våran väg i livet, 
Någon gång skulle separera 
Vi kommer alltid älska oss. 
Tack för den här bra tiden! 

Första tåren faller Våra blickar träffas 
Den andra tåren faller 
Din han stryker mitt ansikte 
Den tredje tåren faller 
På oss blir det långsamt stilla 
Du går ? för mig 

Jag låter dig då 
Jag håller dig inte fast 
Har inte modet 
Att se dig gå långsamt 
Det är nu tid 
För dig att gå Att bli fri 
Jag låter dig gå 
Jag håller dig inte fast 
Har inte modet 
Att se dig gå långsamt 
Det är nu tid 
För dig att gå Att bli fri 

Första tåren faller 
Våra blickar träffas 
Den andra tåren faller
Din han stryker mitt ansikte 
Den tredje tåren faller 
På oss blir det långsamt stilla 
Du går ? för mig 

Jag låter dig då 
Jag håller dig inte fast 
Har inte modet
Att se dig gå långsamt 
Det är nu tid 
För dig att gå 
Att bli fri 
Jag låter dig gå 
Jag håller dig inte fast 
Har inte modet 
Att se dig gå långsamt 
Det är nu tid 
För dig att gå 
Att bli fri 

Jag blir dig Aldrig mer glömd ? babe! 
Kanske blir vi oss återigen 
Jag tackar dig för denna fina tid 
Det visar dig tårar 

Jag låter dig då 
Jag håller dig inte fast 
Har inte modet 
Att se dig gå långsamt 
Det är nu tid 
För dig att gå 
Att bli fri 
Jag låter dig gå 
Jag håller dig inte fast 
Har inte modet 
Att se dig gå långsamt 
Det är nu tid 
För dig att gå 
Att bli fri 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0