fredag

Godmorgon på er. Sovit gott?
Det har jag, även om jag verkligen skulle kunna ligga kvar i måånga timmar till!
Men nu måste jag ju som sagt snart pallra mig upp till bussen för att göra ett sista ryck i skolan. Har ett seminarium i Internationell Politik kvar att göra. Börjar 12.10. och slutar 13.20... 
Tyvär bor jag ju mitt ute i ingenstans (känns det som ibland) så den senaste bussen jag kan ta gör att komma i tid går 09.00 och kommer fram där vi 10.00, härliga tider.
Därför står en lunch med farmor på schemat innan jag börjar. = ) 
Efter skolan ska jag direkt hoppa på bussen mot vännäs igen för att hämta Christoffer på dagis. Ska ta med honom till mormor&morfar och när moster slutar kommer hon och hämtar upp oss så vi tar oss hem. 
Ikväll ska jag bara slappa, en massa. Såå skönt att jag bara har en enda liten fjuttig fjant vecka framför mitt sommarlov. ; ) 

Nu måste jag dra om jag ska hinna göra mig i ordning. Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: charlotte

Hej! Har just nu ett inlägg i min blogg där jag diskuterar olika fobiler och rädslor. Besök gärna min blogg och berätta om dina rädslor. :)Hoppas du får en trevlig helg!

2008-05-30 @ 08:36:07
URL: http://charlotte3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0