dagens låttips

Dagens låttips hinner jag
i alla fall slänga in..
Och ja, jag gillar. Nej jag älskar tysk musik.
Där av översättningarna.. inte så lönt att
ha låttexter som ingen fattar.


Tokio Hotel - In die Nacht

Inom mig blir det långsamt kallt
Hur länge kvar vi båda ännu vara kvar här?
Stanna här
Skuggan håller mig inte
Men när vi går, går vi tillsammans
Du är allt vad jag är
Och allt vad genom mina blodådrer flyter
Alltid håller vi ut
Skit samma vart vi åker
Skit samma hur djupt

Jag vill inte vara ensam
Släpp oss tillsammans
In i natten
Vilken tid som helst
Släpp oss tillsammans
In i natten

Jag hör när du skriker tyst
Uppmärksammar varje andetag från dig
Också när ödet oss når
Skit samma vad som kommer efteråt - det klarar vi

Jag vill inte var ensam
Släpp oss tillsammans
In i natten
Vilken tid som helst
Släpp oss tillsammans
In i natten

In i natten... någon gån
In i natten... endast tillsammans med dig

Stanna mig, snart går jag ensam in i natten
Ta tag i mig och stanna mig
Snart går jag ensam in i natten

Jag vill inte vare ensam
Släpp oss tillsammans,
In i natten
Vilken tid som helst
Släpp oss tillsammans
In i natten

Du är allt vad jag är
Och allt vad som genom mina blodådrer flyter



(min översättning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0