dagens låttips

Tokio Hotel - Hilf mir fliegen

Jag har i någonstans landat.
Kan inte längre säga, vart jag är.
Har minnet förlorat.
Bilderna har inget innehåll.

Ta mig tillbaka.
Ta mig hem.
Jag klarar det inte ensam här ute.

Kom och hjälp mig flyga.
Låna mig dina vingar.
Jag byter dom mot världen.
Mot allt, vad som håller mig.
Jag byter dom i natt.
Mot allt, jag har.

Avslöja alla lögner för mig.
Gör det så att jag tror på dom.
Snart får jag ingen luft längre.
Och denna tystnad gör mig döv.
Endast en grå mur och inget ljus.
Allt här är utan mig.

Kom och hjälp mig flyga.
Låna mig dina vingar.
Jag byter dom mot världen.
Mot allt, vad som håller mig.
Jag byter dom i natt.
Mot allt, jag har.

Jag känner mig inget vidare här.
Erkänner mig inte själv längre.
Kom och ta mig ut här i från.
Jag ger allt för det.
Jag har hemlängtan.
Och vill tillbaka.
Ta mig vidare.
I varje ögonblick.

Jag har i någonstans landat.

Kom och hjälp mig flyga.
Låna mig dina vingar.
Jag byter dom mot världen.
Mot allt, vad som håller mig.
Jag byter dom i natt.
Mot allt, jag har.
Kom och hjälp mig flyga.
Låna mig dina vingar.
Jag byter dom mot världen.
Mot allt, vad som håller mig.
Jag byter dom i natt.
Mot allt, jag har.

Mot allt, jag har.
Mot allt, jag har.

(min översättning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0