dagens låttips

Tokio Hotel - Spring Nicht


Över taket, är det så kallt och stilla.
Jag viskar ditt namn, då du inte det nu vill höra .
Stadens avgrund, slukar varje tår du fäller.
Där nere finns inget, som håller dig kvar här uppe.

Jag skriker i natten för dig.
Lämna mig inte i sticket, hoppa inte.
Ljuset fångar dig inte.
Det ljuger för dig, hoppa inte.
På insidan av dig, dig och mig.
Världen där under räknas inte.
Snälla, hoppa inte!

I dina ögon, verkar allt meningslöst och tomt.
Snön faller ensam, du märker det knappt snart.
Någonstans där ute är du förlorad.
Du drömmer om slutet, att börja om igen.

Jag skriker i natten för dig.
Lämna mig inte i sticket, hoppa inte.
Ljuset fångar dig inte.
Det ljuger för dig, hoppa inte.
På insidan av dig, dig och mig.
Världen där under räknas inte.
Snälla, hoppa inte!

Jag vet inte hur länge, 
jag kan hålla dig kvar.
Jag vet inte hur länge.
Ta min hand,
vi börjar om på nytt, hoppa inte.

Jag skriker i natten för dig.
Lämna mig inte i sticket, hoppa inte.
Ljuset fångar dig inte.
Det ljuger för dig, hoppa inte.
På insidan av dig, dig och mig.
Världen där under räknas inte.
Snälla, hoppa inte!

Och håller inte det kvar dig,
så hoppar jag för dig!

(översättning av mig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0