Börja om från början...

Jag blev så less på min bloggen eller nått, så jag har tagit bort alla mina gamla inlägg och ska börja på nytt igen. Hoppas det kommer bli bättre och dessutom ska jag bli mycket mycket bättre på att skriva inlägg.

Nu sitter i alla fall jag och Jenny i uppehållsrummet, vi har håltimme och egentligen borde jag plugga franska. Men, nu är det så att jag inte orkade gå på den lektionen (nej, jag skolar inte. börjar inte som "vanligt" för än nästa år), så jag får läsa ikapp dom dom 8 kapitlerna som jag ska tenta av hemma istället. =) 

Idag har vi föresten konditionstest, och det kommer ju gå, bra.. eller inte. Fy, jag hatar att springa i skogen och på tid och... finns inget värre. 

Nej, nu måste jag fortsätta med min svenska-novell som ska lämnas in på fredag. See ya. =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0