fin fina tänder & brännmärken.

Tjo!

Har varit hos tandläkarn, hade bara fin fina tänder. Eller inga hål iaf.. men jag har en mjölktand som inte vill loss, vilket är lite kul eftersom att jag snart fyller 17 och borde ha tappat dom för länge sen. Den ska iaf regleras eller något i höst.

Lyckades dra på mig några fin fina brännmärken idag också, då jag skulle steka en hamburgare till Christoffer. Ska nog inte börja en karriär inom den branshen, för antingen så bränner jag hamburgarna eller mig själv. ;p
Jag skulle vända på den och lyckades skvätta upp massa hett stek-fett från pannan som landade på min hand och lämnade massor av röda blemmor efter sig. Dom har gått ner nu, men det ser fortfarande rolig ut. Ungefär som om jag har eksem eller något liknande. 

Ska ta och skriva lite mer på min ff nu så att jag kan ladda en ny del ikväll. Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0