tråkigt

Såhär på lördagskvällen har jag absolut ingenting att göra, men jag har inte orkat hitta någon att hänga med heller. Mår inte riktigt bra. Förmodligen är det resultaten av dagligt glutenintag, alltså - jag måste skärpa mig!
Någon gång kanske..

Fått kläder av mamma idag, TACK MAMMA! 
Och nu har mamma och pappas två kompisar kommit över och käkat middag, god efterrätt hade dom med sig också, någon lakrits sufflé och jag lakrits är ju det bästaste godiset. (AA) 

Och ja, nu sitter jag som sagt och har inget att göra. Tänkte fixa lite med blogg-designen kanske. För några många inlägg känns det inte som att jag kan skrapa fram, min hjärna är alldeles tom. Satt och försökte skriva på min FF, men det blev bara blaha blaha.

Blir kanske någon film sedan och sen sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0