torsdag

Hejsan!
Det har redan (!!) gått två dagar på sommarlovet, hur snabbt kommer det inte hela gå då? ;O
Men faktiskt måste jag då erkänna att jag för första gången i mitt liv känt att jag inte vill sluta skolan (!), eller såklart att det är jätte skönt med sommarlov och jag vill verkligen inte gå i skolan. 
Men nu är det ju jätte många som jag inte kommer att träffa på flera månader, det känns rätt så v-modigt.
I tisdags då jag och Jenny satt på bussen in till stan kom vi på att vi förmodligen inte kommer träffas så mycket i sommar och vi som har träffats nästan varje dag i ett år så kommer det ju bli lite tomt. Jag har redan känt att det har hänt saker som jag "måste berätta för Jenny & Maria", men sen kommit på att det inte går, för det är ingen skola i morgon. ;p
Fast det blir ju bara extra mycket att snacka om i augusti då! =D


Jag har i alla fall spenderat dom två senaste dygnen hemma hos Ronja, därav den dåliga uppdateringen. Men nu är jag hemma igen och kan, för hoppningsvis, uppdatera lite mera! ;)

Nu ska jag gå till affärn och handla lite mat och sen får vi se om vädret tillåter att jag jobbar lite. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Ja,precis :D

2008-06-12 @ 18:58:07
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0