torsdag

God morgon  på er! 
Eller ja, jag vaknade där vid kvart över tolv och två minuter senare ringde Ida. Har i stort sett snackat med henne sen dess faktiskt. ; ) 
Nej, nu ljög jag. Jag har legat ner och skrattat sen dess, men men vi är ju som vi är! = ) 
Vi har i alla fall kommit fram till att vi kommer träffas jätte mycket i sommar ändå, kanske redan nästa vecka! Då ska vi köpa hubba bubba och bara chilla. Vi funderar på att dra på konsert den 28e,.. så måste kolla om det finns tågbiljetter ner. 
Jag är väldigt otroligt glad idag faktiskt, utan någon vidare anledning. 
Måste klä på mig och äta lite, sen dra och jobba några timmar innan det blir att åka hem och göra i ordning lite mat inför i morgon!

Vad ska ni hitta på för roligt på midsommar då? :)

Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0